Orovino

FAQ

Indien de bestelde producten niet aan de verwachtingen van de klant voldoen (breuk,
beschadiging of verkeerde producten), kan de klant de goederen in de ongeopende en originele verpakking binnen 14 werkdagen na ontvangst terugsturen en dit mits overhandiging van uw bestelbon en de leveringsnota van de verzendingsdienst.
Wij zullen uw bestelling terugbetalen uitgezonderd de verzendkosten, zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen. U zal de verzendingskosten betalen om het product terug te sturen. Gepersonaliseerde producten vallen echter niet onder deze regeling.

Terugsturen gebeurt door de klant zelf en kan bijgevolg kiezen met welke
koerierdienst er wordt gewerkt.

Indien uw bestelling nog niet verstuurd is kunt u uw bestelling nog annuleren door contact met ons op te nemen per e-mail op info@orovino.be

Indien uw bestelling nog niet verstuurd is kunt u uw bestelling nog wijzigen door
contact met ons op te nemen per e-mail op info@orovino.be

Er worden enkel bestellingen geleverd in België- en Nederland.

Bestellen kan via de website of per e-mail op info@orovino.be

Uw bestelling wordt binnen de 3 a 4 werkdagen geleverd. De verzending word uitgeleverd aan een extern postorderbedrijf, in bepaalde perioden kan wegens meer drukte deze termijn soms uitlopen.

Uw bestelling kan ook worden afgehaald, dit kan je doen door aan te kruisen dat je de bestelling zelf wenst op te halen bij de bestelling op de website.

De online bestellingen kunnen enkel worden betaald d.m.v. Kredietkaart Bancontact of Ideal.

Na een succesvolle bestelling en betaaltransactie wordt u doorgestuurd naar een bedankingspagina met overzicht van bestelling en  ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de bestelling.

Om specifieke voorraad datums te krijgen gelieve contact met ons op te nemen middels contactformulier- of e-mail

Wij verkopen online geen cadeaubonnen.

Wij hebben geen showroom of een fysiek winkelpunt